יום לכו לבשל לחיית המחמד שלכם- 1 בנובמבר

כולנו אוהבים את חיות המחמד שלנו, ויום לכו לבשל לחיות המחמד שלכם הוא יום שלוקח את הפינוק שלהן לרמות חדשות.
ביום זה, כבעלים אחראיים שמעוניינים להצדיק את נאמנותה וחיבתה של חיית המחמד שלכם, אתם מתבקשים להפסיק עם האוכל המשומר הרגיל שאתם מתעקשים להאכיל אותם בכל יום, ובמקום זאת לבשל להם מעדן קולינרי שידגדג את בלוטות הטעם שלהם ויעשה אותם מאושרים.


הרגשתם פעם שהלב שלכם נמס כשאתם מטגנים לעצמכם שניצל או קציצות, וחיית המחמד שלכם פשוט בוהה בכם וכאילו שואלת: "למה לך מגיע כל האוכל הטעים הזה אבל אני צריך לאכול כל הזמן את חלוקי הנחל היבשים האלה?" האם אי פעם הרגשתם אשמה שאתם זוכים לאכול פירות, ירקות, בשרים, גבינות, אגוזים, דגנים ושפע של ממתקים וחטיפים טעימים, בזמן שחיית המחמד שלכם אוכלת את אותו הדבר בדיוק כל יום?

אם כן, סביר להניח שתאהבו את החג הקטן הזה: יום לכו לבשל לחיית המחמד שלכם. בישול לעצמכם יכול להציע יתרונות רבים - זה זול יותר מאשר לסעוד במסעדות, שלא לדבר על השליטה שזה נותן לכם על מה שאתם מכניסים לגופכם - הגיע הזמן שתגלו כמה זה יכול להיות כיף לבשל גם לחיות המחמד שלכם! ומיותר לציין שגם החברים הקטנים שלכם בטוח יתרגשו.


ההיסטוריה של יום לכו לבשל לחיית המחמד שלכם
יום לכו לבשל לחיית המחמד שלכם הומצא על ידי האנשים שמאחורי האתר cookforyourpets.com שחשבו שהגיע הזמן שבעליהם של חיות מחמד יתחילו לשים לב יותר לתזונת חבריהם הפרוותיים. לחיות המחמד שלנו, כך הם מאמינים, מגיעות קצת יותר אהבה ותשומת לב עבור כל השמחה שהם מביאים לחיים שלנו, וקשה שלא להסכים איתם.

איך לחגוג את יום לכו לבשל לחיית המחמד שלכם
יום מיוחד זה עוסק בקידום תזונה טובה בקרב חיות המחמד האהובות שלנו על מנת לשפר את בריאותם ואת רמת החיים שלהם ... ואם זאת לא סיבה מכובדת, אז מה כן? יש המון מתכונים לבחירה, הן מתוך cookforyourpets.com והן מאתרים רבים אחרים, כך שבעצם, השמיים הם הגבול. עם זאת, ישנם כמה דברים שכדאי לזכור, מכיוון שבעלי חיים רגישים הרבה יותר לרכיבים מסוימים מאשר אנשים, ואף עלולים להיפגע קשה על ידי צריכתם. אז תזכרו:



אל תתבלו את האוכל של חיות המחמד שלכם - יכול להיות שאתם אוהבים פלפל שחור, מלח, כמון או אורגנו, אך חיות המחמד שלכם אינן זקוקות להן, והן אפילו עלולות לגרום לבטן שלהם להגיב לא טוב.
לא צריך להוסיף רוטב- הם לא צריכים את זה.
אל תשנו את הדיאטות של חיות המחמד שלכם בין לילה. בצעו את השינוי מסוג מזון אחד למשנהו בהדרגה, כך שיוכלו להתרגל אליו.
אם חיות המחמד שלכם סובלות ממצב בריאותי כלשהו, ​​התייעצו עם וטרינר לפני שתאכילו במשהו חדש.
הימנעו מהאכלת חיות המחמד שלכם בשום, בצל, מאכלים עם עובש או שמנים, מלח, אלכוהול, קפה, תה, שמרים ושוקולד. עליכם להיזהר גם מחלב ומוצרי חלב, מכיוון שהם עלולים לגרום הרס למערכת העיכול שלהם.

אז לכו לבשל ותכינו כמה פינוקים או ארוחות מענגות לחיית המחמד שלכם, כדי להפוך את היום המיוחד הזה לחגיגה בינלאומית לכל חיות המחמד!

ה-1 בנובמבר הוא גם יום הטבעונות העולמי וגם יום המתים במקסיקו

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות