Nabana No Sato- פסטיבל אורות החורף, קוואנה שביפן

בסוף אוקטובר עד תחילת מאי, מומלץ מאד לבקר בעיר קוואנה (Kuwana) שבמחוז מיאה (Mie Prefecture) ביפן ולצפות בפסטיבל אורות החורף המדהים שלהם. 
פסטיבל אורות החורף בקוואנה מתקיים בפארק נבנה נו סאטו (Nabana no Sato) והוא אחד ממופעי האור החורפיים הטובים ביותר בעולם, שבו מיצגי נורות מרהיבים צבעוניים שמציגים את נופיה המופלאים של יפן. בסביבות 8 נורות לד מאירות את הפארק ויוצרות צורות של נהרות ואגמים, מנהרת אור באורך של 200 מטרים עם תאורה של כ-1.2 מיליון נורות צבעונית ואפילו שקיעת אורות של הר פוג'י או מיצג של מפלי הניאגרה בגובה של 20 מטרים.
מנהרת האורות (מקור התמונה)
מיצג של הר פוג'י


בפארק יש גם שביל ארוך שבו נורות לד שכל אחת מהן מייצגת פרח יפני קטנטן וביחד כולן הן הופכות את הפארק לשדה פרחים יפהפה של אורות צבעוניים.
בתקופה האחרונה נוספה מנהרת אור חדשה: מנהרת האור של קוואסו סאקורה, שאורכה 100 מטרים ובה כ-700,000 נורות לד ורודות. מנהרה זו נועדה להידמות לעץ הדובדבן של Kawazu, שפופולרי מאד בקרב זוגות. הצבע הורוד מרמז את חום האביב בנמצא במרחק של כמה חודשים.
מנהרת האור הורודה



הפארק בו נערך הפסטיבל כולו הוא גדול מאד וכרוך בהליכה מרובה. מסיבה זו, מוצעים לאורחים אמבטיות לרגליים (ashiyu), ספא כפות רגליים חופשי לשימוש שנותן הקלה מבורכת לכפות הרגליים העייפות של המשתתפות וחימום מהקור. הספא מיוצר במי מעיינות טבעיים שנובעים מתחת לאדמה. לבסוף, בסוף ההליכה, ניתן לרכוש מזכרות בחנויות, או לאכול ארוחה באחת המסעדות הרבות סביב הפארק.

מתי הפסטיבל? 
השנה יתקיים הפסטיבל בין התאריכים 19 באוקטובר 2019 ועד 4 במאי 2020. 
שעות הפעילות: 17:00-22:00


קישור למידע נוסף באתר: japantravel.com

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות