יום הבלוג 31.08 - 31 באוגוסט

יום הבלוג נקבע ב- 31 באוגוסט, בגלל שכשכותבים 3108, זה נראה כמו המילה blog.

ביום זה הבלוגרים ממליצים על חמישה בלוגים אחרים, כדי שהקוראים שלהם יחשפו לעוד בלוגים ועולמות חדשים.

אם יש לכם בלוג, זה היום לשתף אותו ולהמליץ גם על אחרים.



כל אחד יכול להיות בלוגר. ומה שנפלא זה שבלוג יכול לתרום לחיים שלך משמעות ולעשות אותם מרגשים. תחשבו על משהו שאתם אוהבים ויכולים לכתוב עליו בבלוג, וכך להגיע לאנשים ולעניין אותם. יש המון בלוגרים והתחרות על הכניסות לבלוגים היא קשה, אבל אם תקחו את האתגר על עצמכם, בטוח שתיהנו מהדרך. 

ההיסטוריה של הבלוג
המושג Weblog נהגה לראשונה ב-1997 על ידי Jorn Barger, שפרסם באתר שלו רישום (Log) של האינטרנט (Web) והפניות לידיעות שפורסמו באתרים אחרים ואת דעותיו לגביהם. ב-1999, החליט הגולש Peter Merholz להגות את המושג כ-Wee Blog, או Blog בקיצור.

כיום נהוג לכנות Blog אתר אינטרנט ובו רשומות (באנגלית Posts) המתארות דעות, קישורים ורישומי יומן אישי המסודרים בסדר כרונולוגי, מהחדש לישן, בסגנון של יומן. את הבלוג ניתן לפתוח במסגרת אתרים המוקדשים לכך (בחינם או בתשלום), או לעשות זאת באופן עצמאי על ידי התקנה תוכנה מיוחדת על גבי שרת. מרבית הבלוגים מאפשרים לקוראים להגיב בתחתית כל רשומה, וכך מאפשרים לקיים שיחה בין כותב עיקרי למספר כותבי משנה המגיבים לרשומות, אשר בתורן נקראות על ידי מספר בלתי מוגבל של קוראים. בנוסף, צורת רישום זו מאפשרת לבלוגרים (Bloggers, כותבי הבלוג) לדווח בזמן אמת על אירועים שונים, בדומה לעיתונאים.




ה-31 באוגוסט הוא גם יום הורד הלבן

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות