יום מוס השוקולד- 3 באפריל

מוס שוקולד הוא אחד הקינוחים הטעימים ביותר שקיימים והכי מפנקים שיכולים להמתיק את היום. מכינים אותו על ידי הקצפת ביצים או שמנת עם שוקולד, עד שהוא נהיה אוורירי וקרמי כמו קצפת, או במירקם כבד יותר של שמנת.
את מוס השוקולד המציאו בצרפת בשנות ה-1800. מקורות המעדן הזה לא ידועים, אבל ידוע שהוא היה מאכל פופולרי בצרפת באותן שנים. התיעוד הראשון של הופעתו הוא מתוך תערוכה בעיר ניו יורק במדיסון סקוור גרדן בשנת 1892.
יש הרבה מתכונים למוס שוקולד, וכולם מציעים שילובים שונים של טעמים ותוספות, כל זאת במטרה לייצר את הטעם והמירקם המושלמים של המוס. התנאי הראשון ביצירת מוס שוקולד מושלם הוא להשתמש בשוקולד הטוב ביותר שעומד לרשותכם. אפשר להכין את המוס משוקולד חלב, שוקולד מריר וגם בגירסה טבעונית שבה לא משתמשים בביצים ולא בחלב.


ג'וליה צ'יילד ידועה כמי שיצרה את מוס השוקולד המושלם, שכולל קפה מבושל כהה, חמאה, שוקולד מריר, ביצים, רום כהה ותמצית וניל.

לכבוד יום מוס השוקולד, תנו ליצירתיות שבכם לפרוח והכינו מוס שוקולד טעים ומפנק. אם אין לכם כוח או את המצרכים המתאימים, איזה כיף שאפשר לקנות מוס שוקולד אפילו בתור מעדן ברשתות המזון ואפילו לא יקר בכלל. לא משנה באיזו דרך תבחרו לחגוג את יום מוס השוקולד, העיקר שמתישהו היום תפנקו את עצמכם בקינוח המדהים והממכר הזה.

ה-3 באפריל הוא גם יום המסיבה העולמית וגם יום מושית השבע

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות