יום המיחזור של ישראל - 8 בדצמבר

בכל יום אנחנו משתמשים במשאבי הטבע של כדור הארץ ומייצרים טונות של פסולת שמזיקה לו.
בשלב מסוים, לכדור הארץ כבר לא יהיו את החומרים הטבעיים שלו לתת לנו ומצד שני, הוא כל כך יזדהם מהפסולת שאנחנו זורקים אליו, שהמצב עלול להיות בכי רע.


תאגיד מיחזור האריזות 'תמיר' יזם את יום המיחזור בישראל כדי להעלות את המודעות לחשיבות מיחזור האריזות, כלומר השימוש החוזר בחומרים שהשתמשנו בהם במקום לזרוק אותם לאשפה.
זה לא כל כך קשה עבורנו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לשמור את האריזות של המוצרים שהשתמשנו בהם ובמקום לזרוק לפח הזבל, לזרוק למיכל המיחזור המתאים. בכל ישוב יש מיכלים כאלה ולא קשה למצוא אותם.
את תוצרי הנייר אפשר למחזר כדי להשתמש בהם שוב ולהפחית את כריתת העצים החשובים כל כך לחיים על פני כדור הארץ. את תוצרי הפלסטיק אפשר למחזר כדי להפסיק לזרוק אותם בערימות על הקרקע ולגרום לזיהום שלה. את שקיות הניילון חשוב למחזר כדי שלא יגיעו לקרקע, יזהמו אותה ויסכנו את חייהם של בעלי החיים בחנק. גם סוללות ומוצרים אלקטרוניים חשוב מאד למחזר כדי שלא יזהמו את הקרקע. 
הזיהום שנגרם על ידי החומרים הבלתי מתכלים פוגע באיכות הקרקע שלנו ומחלחל גם למי השתייה שלנו.

אם עדיין לא הפכתם את מיחזור האריזות להרגל, חשוב מאד שתתחילו. למען כדור הארץ ולמען העתיד של הילדים שלכם, הדור הבא, אמצו את ההרגל למחזר ואל תוותרו עליו! כל מה שאתם צריכים זה למיין ולזרוק במיכלים המתאימים. כדור הארץ יודה לכם. 
חוץ ממיחזור אריזות אפשר גם להשתמש באריזות ובחפצים שקניתם ואתם לא צריכים יותר לדברים אחרים. 




 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות