יום בני הדודים - 24 ביולי

איזה כיף זה בני דודים. זוכרים איך בילדות היינו פוגשים אותם אצל סבא וסבתא ומבלים איתם שעות במשחקים והשתוללויות כשהמבוגרים היו יושבים בסלון ומדברים על פוליטיקה ומשכנתא? היינו קופצים איתם על המיטה, משחקים איתם מחבואים ותופסת, מטפסים על עצים ועל כל מה שאפשר לטפס, מחטטים לסבתא בתיבת התכשיטים וגונבים עוגיות?



אצל רבים מאיתנו בני דודים הם ילדים שאוטומטית הופכים להיות חברים שלך ברגע הראשון כשאתה פוגש אותם. מצד אחד הם במשפחה שלך ולכן הם אוהבים אותך בכל מקרה, ומצד שני, הם לא חיים איתך יומיום כמו האחים שלך, אז אין כמעט סיבות לריב איתם ולהתחרות איתם על כל מיני דברים (בדרך כלל). אני לא יודעת למה, אבל כל האנשים עם הבני דודים שאני מכירה, תמיד מסתדרים ביניהם טוב. בני דודים הם חלק גדול בילדות שלנו.
בהרבה מקרים, עם השנים, היחסים עם בני הדודים מתקררים ונפגשים פחות ופחות. נפגשים פחות אצל סבא וסבתא, עוברים דירות למקומות מרוחקים ועוד.
תופעת הבני דודים מקובלת לא רק אצלנו אלא בכל העולם. לכן המציאו את היום המיוחד הזה של בני הדודים, ב- 24 ביולי, כיום שמטרתו להזכיר לבני הדודים שאנחנו קיימים, להתקשר אליהם ולקבוע איתם פגישה.
לכבוד יום בני הדודים, תראו להם שאתם חושבים עליהם לפעמים ומתגעגעים אליהם. 






ה-24 ביולי הוא גם יום הטקילה 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות