יום הכיף להיות רווקים- 11 בפברואר

יום הכיף להיות רווקים הוא יום הקדמת התרופה למכה של יום האהבה, שבא 3 ימים אחרי כן, ב-14 בפברואר. בניגוד לולנטיינס דיי, שהוא חג מסחרי ודביק, מלא בדובים ושוקולדים בצורת לב, יום הכיף להיות רווקים הוא יום רגוע, יום שבו אפשר לעשות מה שבא לכם, ליהנות מהדברים שאתם אוהבים לעשות לבד ולא להילחץ שאין לכם בני זוג, לצאת לבלות בלי להסתכל מסביבכם ולבחון אם החצי השני הפוטנציאלי שלכם נמצא שם, פשוט להירגע וליהנות מלהיות לבד עם עצמכם.
את יום הכיף להיות רווקים יצרו תומאס ורות רוי מ- wellcat.com. עם זאת, אין שום אזכור לשנה שה התחילו לחגוג יום זה. היוצר של יום הכיף להיות רווקים העלה את הרעיון בגלל חג האהבה שמתקרב, ושכך הרווקים רוצים להודיע לשאר העולם כי להיות רווק זה בסדר וזה בסדר לחסוך כסף ולא לבזבז אותו על פרחים וממתקים אלא אם כן הם בשביל עצמך. אפשר להיות מאושר לבד, לרקוד בלי בן זוג, לצאת לבד ולא לבזבז יותר מדי מכספך עבור בן הזוג ועוד. כשיש יום כזה, אותם הרווקים לא נראים יותר על ידי אחרים כמעוררי רחמים או מביכים. 
לכבוד יום הכיף להיות רווקים, הראו לעולם שאתם בסדר גמור להיות לבד בלי מחויבות. היו גאים להראות את סטטוס הרווקים שלכם בכל מקום עכשיו.




ה-11 בפברואר הוא גם יום לא בוכים על חלב שנשפך

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות