יום ללא כלים מלוכלכים -18 במאי

יום ללא כלים מלוכלכים נחגג ב -18 במאי בכל שנה, כדי לתת לכולנו הפסקה מהשגרה היומית הרגילה של שטיפת הכלים המלוכלכים אחרי כל ארוחה.

לא ידוע מי המציא את היום הזה, אבל זה היה כנראה מישהו שלא אוהב לשטוף כלים. הוא או היא חשבו כנראה על כמה שזאת עבודה סיזיפית לשטוף כלים: לעבוד קשה ואז ליהנות מכיור נקי, ואחרי זמן קצר שוב לראות את הכיור מלא בכלים מלוכלכים בגלל שאנשים אכלו בבית. מעצבן, לא?

כל כך הרבה כסף, זמן ואנרגיה מושקעים מדי יום בשטיפת וייבוש כלים, ואחר כך בסידור שלהם בחזרה במקום, אז יום אחד בשנה מותר להשתחרר מהצורך הזה.

איך לחגוג את היום ללא כלים מלוכלכים?

יש כמה אפשרויות לחגוג את היום הזה. לא לשטוף את הכלים המלוכלכים ולחכות איתם עד מחר, לאכול בחוץ כדי שלא יהיו כלים מלוכלכים בבית, לאכול עם כלים חד פעמיים (כדי להיות ידידותיים לכדור הארץ השתמשו בכלים חד פעמיים מחומר מתכלה), לאכול את האוכל הישר מהקופסא, כמו במנות שמגיעות ארוזות כמו פיצה או המבורגר וצ'יפס, או לאכול ארוחות קטנות שלא דורשות כלים כמו בננה או ביצה קשה. עוד אפשרות היא לקחת את הרעיון הפוך ולדאוג כל היום שהכיור יהיה נקי ונוצץ על ידי שטיפת הכלים המלוכלכים. אם אהבתם את הרעיון תוכלו לשתף תמונות והגיגים ברשתות החברתיות באמצעות ההאשטג #NoDirtyDishesDay.

ימים מיוחדים בשנה יום ללא כלים מלוכלכים

ה-18 במאי הוא גם יום המוזיאונים וגם יום ביקור קרובי משפחה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות