יום בחזרה לעתיד- 21 באוקטובר 2015

איך דמיינו את שנת 2015 לפני שלושים שנים? היום זו ההזדמנות לגלות ולצחוק על כל מי שחי באותה תקופה.
זוכרים את סדרת הסרטים "בחזרה לעתיד" עם השחקן מייקל ג'י פוקס?
אם נולדתם לפני או במהלך שנות ה-80 של המאה הקודמת, אתם בטח מכירים את טרילוגיית הסרטים של סטיבן שפילברג, בחזרה לעתיד, שבה מסופר על מדען מטורף בשם ד"ר אמט בראון (כריסטופר לויד), שבנה מכונה שנוסעת בזמן, ונתן לידידו בן ה-17, מרטי מק'פליי (מייקל ג'י פוקס) לנסוע בה אחורה לעבר, לשנת 1955, אחר כך בחזרה אל ההווה, אל שנת 1985 ולאחר מכן אל העתיד, אל שנת 2015 שנראתה כמו די כמו סרט מדע בדיוני.
מכונית הדלוריאן (באנגלית: DeLorean) היא מכונת הזמן שבנה ד"ר אמט בראון (או בקיצור דוק). מכונת הזמן הזו התבססה על מכונית ספורט יוקרתית, דלוריאן DMC-12. ד"ר בראון רצה לחקור באמצעות המכונית את ההיסטוריה של המין האנושי וגם את מה שצפוי לו בעתיד, וכך במהלך הנסיעות בדלוריאן הם טיילו בין השנים 1885 עד 2015.

בסרט השני בטרילוגייה, בחזרה לעתיד 2, נוסעים דוק, מרטי וג'ניפר פרקר (חברתו של מרטי) לשנת 2015, שנה שבה נוסעים במכוניות מעופפות, משתמשים במכונות משוכללות, טסים על סקייטבורד באוויר, פוגשים רובוטים והולוגרמות ממוחשבות  בכל מקום ולובשים בגדים שנותנים כוחות על. הם נוחתים בדיוק בתאריך 21 באוקטובר 2015 בעיירה בארה"ב, בביתו העתידני של מקפליי ועוברים ביחד הרפתקאות בסגנון עתידני.

התאריך 21 באוקטובר 2015 נחגג כ"יום בחזרה לעתיד" ע"י עולם התקשורת והבידור וברשת אפשר למצוא הרבה השוואות משעשעות בין מה שדמיינו שיקרה למה שקרה באמת. 

סרטון מצחיק שמשווה בין שנת 2015 כמו שרוברט זמקיס הבמאי וסטיבן שפילברג המפיק דמיינו אותה, לבין מה שהיא באמת בדיוק היום:

הנה כמה דוגמאות למה שהיה אמור להיות לנו בשנת 2015 לפי הסרט (חלק מהדברים נכונים):
נעלי נייק עם שרוכים אוטומטיים.
פיצה גמדית שהופכת לפיצה משפחתית
מכוניות עפות באוויר
מכוניות עפות באוויר
שיחות וידאו
זיהוי ביומטרי
טלויזיות עם מסך שטוח
משקפי וידאו
טאבלטים
סרטי תלת מימד עם הולוגרמות (למשל פרסומת לסרט מלתעות עם הולוגרמה של כריש שטורף אותך)
ה-21 באוקטובר הוא גם יום הזוחלים

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות