יום גיבורי העל- 28 באפריל

כשאנחנו חושבים על גיבורי על, אנחנו לרוב חושבים על גבר או אישה בחליפה צמודה, עם סמל על החזה, שבחיי היומיום הוא אדם רגיל, אבל ברגע של צרה הוא משנה צורה, מקבל את כוחות העל שלו ויוצא להציל את העולם.
באטמן, סופרמן, קפטן אמריקה, וונדר וומן, איש הברזל, הענק הירוק וספיידרמן הם רק כמה מגיבורי העל שאנחנו מכירים, ולמרות שהם בדיוניים, גיבורי העל האלה מהווים מודל לחיקוי עבור ילדינו.


אבל גיבורי העל הם לא רק אלה שבסרטים. גם במציאות יש גיבורי על שלובשים מדים, של משטרה, מכבי אש, רופאים או צבא. גם הם גיבורים שמצילים חיים.
יום גיבורי העל נועד להזכיר לנו שיש כל מיני סוגים של גיבורי על בעולם. הם יכולים לבוא בכל צורה, גודל או מין. הם יכולים להיות לאו דווקא בעלי מקצועות שמצילים חיים, אלא גם אנשים שעובדים בעבודה אחרת לגמרי, אבל בזמנם החופשי מתנדבים לעזור לאנשים חלשים, לבעלי חיים במצוקה ולכל מי שצריך.

יום גיבורי העל הומצא בשנת 1995 על ידי עובדי חברת הקומיקס מארוול.


בכל יום אנשים לובשים מדים ויוצאים לעבודה מצילת חיים כמו פרמדיקים או נהגי אמבולנס, כבאים, שוטרים וכד', אבל חוץ מהם יש עוד המון שנחשבים לגיבורים ממש. אנשים שעוזרים לחסרי בית עם מזון או בגדים, אנשים שעוזרים לילדים שהלכו לאיבוד, אנשים שמצילים כלבים וחתולים שנקלעו למצוקה, שמסייעים לאנשים שנתקעו עם האוטו בכביש והרשימה של גיבורי העל לא נגמרת...

איך לחגוג את יום גיבורי העל?
הדרך הטובה ביותר לחגוג את יום גיבורי העל היא למצוא את הגיבור הפנימי שבתוככם. להיות ערניים ולפקוח עיניים כדי לראות אם יש מישהו שזקוק לעזרה בסביבתכם ולעזור לו, בעצמכם או על ידי זה שתזעיקו עזרה. יש המון דרכים לעזור לזולת, וכל דרך היא מבורכת. זה היום לנקוט פעולה ולא להתעלם ולחכות שמישהו אחר יעזור. תהיו גיבורי על בעצמכם.



ה-28 באפריל הוא גם יום הבטיחות בעבודה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות