יום וידויי האמת - 15 במרץ

יום וידויי האמת הוא יום שמתקיים בכל שנה בתאריך 15 במרץ, שמטרתו היא להתוודות ולגלות את האמת כדי לשחרר את הנפש ולהגיע לשלווה פנימית. לכל אחד מאיתנו יש סודות שאנחנו לא מספרים. אלה יכולים להיות סודות קטנים או גדולים. הסודות מכרסמים בנפש שלנו וגורמים לנו להרגיש לחץ ואשמה. סודות הורסים מערכות יחסים כי הם גורמים לנו להסתיר ולפעמים לשקר עוד ועוד, עד שסוד קטן הופך להיות ערימה של שקרים שפוגעת באמון.

הוידוי הוא הדרך הטובה ביותר להפסיק עם הסודות ולהתרחק מהאשמה. כשאנחנו מגלים את הסודות שלנו, אנחנו עלולים להיפגע מהתוצאות, כמו למשל שיכעסו עלינו או ינתקו איתנו את הקשר. אבל מצד שני, תחושת השחרור אחרי שגילינו את הסוד שווה את זה. חוץ מזה, מי שבאמת אוהב אותנו יישאר איתנו גם אחרי שיגלה את הסודות שלנו.

המקור של יום וידויי האמת

את יום וידויי האמת (True Confessions Day) יצרו תומאס ורות רוי מהאתר Wellcat. הטענה שלהם היא שהוידוי הוא טוב לנפש. אם אתם הולכים לעבודה, ספרו את הכל. אם אתם מתכננים להישאר בבית, קבעו פגישה עם המראה וספרו לה הכל.

לא בטוח שהם אלה שהמציאו את היום הזה, אבל המטרה שלו לפי כל הפרסומים לגביו היא שיום זה נועדלהניע אנשים להתוודות על אשמה או סודות כדי להתקדם מהצרות ולנקות את המצפון. 

איך לחגוג את יום וידויי האמת?

חגיגת יום וידויי האמת היא פשוטה מאוד. עירכו וידוי אמיתי לגבי הסוד שמעיק עליכם בפני יקיריכם. כך תשארו ללא רגשות אשם ונינוחים על ידי שחרור הסוד הזה ששמרתם בבטן כל כך הרבה זמן. ההתוודות על הסוד תייצר פתיחות במערכת היחסים ותהפוך אותה לחזקה יותר. במקרה וגילוי הסוד יהרוס את מערכת היחסים, סימן שהיא מלכתחילה לא הייתה טובה בשבילכם. עודדו אנשים אחרים סביבכם להתוודות כדי להרגיש טוב. אם אתם עדיין לא רוצים לחלוק את הסוד שלכם עם אחרים, כיתבו אותו ביומן או עימדו מול המראה כדי להתוודות. שתפו את מחשבותיכם ברשתות החברתיות באמצעות ההאשטג #TrueConfessionsDay.

ימים מיוחדים בשנה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות