יום הטים טאם- 16 בפברואר

אחד מחטיפי השוקולד הטעימים ביותר שקיימים, ואין על זה כמעט אף אחד שיתווכח, הוא חטיף השוקולד שמגיע מאוסטרליה- הטים טאם!

ה-16 בפברואר הוא יום שנחגג בכל שנה לכבוד הטים טאם. עדיין לא ידוע מי החליט להקדיש את היום הזה לטים טאם, אבל מה זה משנה? העיקר שחוגגים.

הטים טאם הוא חטיף שוקולד של חברת Arnott האוסטרלית, שמורכב משני ביסקוויטים שביניהם יש קרם (לרוב שוקולד) והם מצופים בשוקולד. 

מה שמיוחד בחטיף הטים טאם הוא שנהוג להשתמש בו כקשית שתייה לחלב, שוקו או נס קפה.

בחבילה אחת של טים טאם יש 11 יחידות ובחבילות של הציפוי הכפול יש 9.

שותים קפה עם טים טאם (מקור התמונה)

ההיסטוריה של הטים טאם 

הטים טאם הומצא על ידי מנהל טכנולוגיית המזון בחברת ארנוט, איאן נוריס. בשנת 1958 הוא החליט לצאת לטיול עולמי כדי לחפש ההשראה למוצרים חדשים. תוך כדי נסיעה הוא מצא את ביסקוויט הפינגווין בבריטניה שהוא חטיף ביסקוויט שמצופה בשוקולד חלב ובמילוי קרם שוקולד. נוריס החליט לעשות מביסקוויט הפינגווין משהו עוד יותר טעים וכך המציא את הטים טאם שעשוי משני ביסקוויטים. 

רוס ארנוט, בעל חברת ארנוט אהב מירוצי סוסים. בשנת 1958 הוא ביקר במירוץ סוסים בקנטקי והחליט שלחטיף השוקולד החדש של החברה שלו יקראו על שם הסוס המנצח וכך היה.

איך לחגוג את יום הטים טאם?

הדרך הטובה ביותר לחגוג את יום טים הטאם היא לקנות חבילה ולחסל אותה לבד או עם עוד מישהו. כדי לאכול את הטים טאם באופן המסורתי יש לנשוך את שני הקצוות שלו ואז להשתמש בו כקשית שתייה. לפי המסורת יש גם להצטלם ולהעלות את התמונות עם ההאשטאג #TimTamDay.

לכל מדינה יש את הפינוק המיוחד שלה. באמריקה יש פאי תפוחים, באנגליה יש סקונס, בצרפת יש מקרון ובאוסטרליה יש את הטים טאם. אין ספק שאוסטרליה שיחקה אותה עם החטיף המטמטם הזה.



ה-16 בפברואר הוא גם יום החדשנות וגם יום השקד

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות