יום אכילת גלידה לארוחת בוקר- 18 בפברואר

"החיים קצרים, תאכלו קודם את הקינוח" הוא ביטוי שאומץ על ידי הרבה אנשים מסיבות קלילות ורציניות כאחד. את הביטוי טבע קונדיטור צרפתי בשם ז'אק טורס והמשמעות שלו היא שהחיים הם קצרים ולא צפויים, לכן צריך להנות מהם לפני הכל.

יום אכילת גלידה לארוחת בוקר הוא דוגמא רצינית לשימוש בביטוי הזה. היום הזה נוצר כדי להגביר את המודעות למחלת הסרטן בקרב ילדים. לילדים שכל יום מהווה בשבילם ברכה, זה רק הגיוני להתמכר להנאות הקטנות בחיים, ויום אכילת גלידה לארוחת הבוקר מביאה את ההזדמנות הזו לכולם.

ההיסטוריה של יום אכילת גלידה לארוחת בוקר

יום אכילת הגלידה לארוחת בוקר נוצר כדי להנציח את 9 השנים הנפלאות של הילדה מליה גרייס פטרסון,  שנולדה ב-18 בפברואר 2001 במינסוטה שבארה"ב, ונפטרה לאחר מאבק ממושך בסרטן ב- 7 בדצמבר 2010. מליה גרייס הייתה השראה להמון אנשים, דוגמא להתלהבות מהחיים ומהדברים הקטנים שיש בהם. היא למדה וצברה ידע בכל יום, יצאה החוצה במידת האפשר והפכה בעזרת התשוקה שלה כל יום להרפתקה בחייה הקצרים. היא חיה את החיים שלה עם חיוך ונפטרה בשנתה. ב-9 שנות חייה היא נגעה באינספור אנשים באנרגיה, הומור, צחוק וחיבוקים.

את יום אכילת גלידה לארוחת בוקר חגגו לראשונה קבוצת חברים קרובים כדי להנציח את חייה ויצירתה, באכילת גלידה לארוחת הבוקר, ובשנים הבאות המשיכו להפיץ את יום זה ומשמעותו לכבוד כל הילדים החולים בסרטן. 

פלייר של יום אכילת גלידה לארוחת בוקר לזכרה של מלייה גרייס 


איך לחגוג את יום אכילת גלידה לארוחת הבוקר?

את יום אכילת הגלידה לארוחת בוקר מומלץ לציין באכילת של גלידה כארוחה הראשונה שלכם בבוקר. כדי להפיץ את המסר ולתת ליום הזה משמעות, צריך להעלות תמונה שלכם אוכלים גלידה לרשת החברתית שאתם פעילים בה, לספר למה אתם אוכלים גלידה לארוחת בוקר ולהוסיף את ההאשטג icecreambreakfast#

אם אתם לא מעוניינים לאכול גלידה בארוחת הבוקר שלכם אבל כן רוצים לקדם את המטרה של יום זה, תוכלו לתרום לבתי חולים מקומיים ומרכזי בריאות שעוזרים להורים וילדים להילחם במחלה הנוראית וזקוקים תמיד לתרומות.

תוכלו גם ליצור קשר עם המחלקה האונקולוגית לילדים בבית החולים הקרוב אליכם ולברר איזה סוג עזרה בהתנדבות הם צריכים.

יום אכילת גלידה לארוחת בוקר


עמוד הפייסבוק של יום אכילת גלידה לארוחת בוקר

ה-18 בפברואר הוא גם יום הבטריה, יום פלוטו ויום שתיית היין

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות