יום חיפוש המעגלים- 2 בנובמבר

יום חיפוש המעגלים הוא יום חג המיועד לילדים צעירים שלומדים לזהות צורות, אבל לא רק להם. ביום חיפוש המעגלים מביטים למעלה, למטה ועל כל דבר שמסביבכם ומצביעים על עצמים בצורת עיגולים. היום הזה לא מוגבל רק לילדים; כל אחד יכול לחפש ולהצביע על מעגלים. ניתן למצוא מעגלים בתוך בתים, במקומות עבודה, ברחוב, בטבע ובמקומות אחרים.

איך לחגוג את יום חיפוש המעגלים?

מכיוון שהיום הזה מופנה בעיקר כלפי ילדים צעירים שלומדים על צורות, אחת הדרכים לחגוג היא לעודד אותם להצביע על כל המעגלים שהם רואים ולהעניק להם פרסים לזיהוי. אם הם מוגבלים באופציות שלהם לחיפוש מעגלים, תוכל לתת להם דף עבודה להתאמן עליו. כמבוגרים, תוכלו לחפש מעגלים ולהכין רשימה של כל אלה שתמצאו, או לצלם אותם. הסתכלו בבית שלכם, הסתכלו בטבע, הסתכלו תוך כדי הליכה ברחוב, והסתכלו לאן שאתה הולכים. אתם יכולים לחפש מעגלים במתמטיקה: ללמוד עובדות בסיסיות במעגל, או להתעמק וללמוד גיאומטריה או טריגונומטריה ברמה גבוהה יותר ולמצוא שם מעגלים. 

אתם יכולים ללמוד על מעגלי תבואה. מעגלי תבואה הם אזורים בתוך שדות תבואה שבהם הגבעולים שוטחו ונהרסו. הם הופיעו לראשונה בשנות ה-1970. בהמשך הם הלכו והשתכללו והפכו ליצירות אמנות או יצירות בעלות מסר. יש כאלה שטוענים שמדובר בחייזרים שעושים אותם.

היום הזה הוא גם יום רוחני: זה היום לחפש את המעגלים שבחיים שלכם שאתם רוצים לסגור ואולי לעשות את זה סוף סוף.

עוד משימה מאתגרת: חפשו שירים וסיפורים שהנושא שלהם הוא מעגל. המעגל יכול להיות גם רעיון מופשט, כמו שהזמן הוא כמו גלגל ענק. חברו סיפור שהנושא שלו הוא עיגול. מכירים את פרויקט עיגול לטובה שבו תורמים באשראי את האגורות שמעגלות את הסכום ששילמתם לעמותה שאתם תומכים בה? היום זה היום להצטרף לפרויקט. ,תוכלו גם לצבוע או לצייר מנדלות עגולות. יש המון דרכים לציין את יום חיפוש המעגלים. החיים שלנו מלאים במעגלים. לא רק כצורות פיזיות אלא גם כרעיונות מופשטים. 


ה-2 בנובמבר הוא גם יום הולדת לעוגיפלצת וגם יום כל הנשמות


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות