ליל המקרר הרדוף - 30 באוקטובר

הלילה שלפני ההאלווין, ליל כל הקדושים, הוא ליל המקרר רדוף הרוחות. הלילה שבו שאריות האוכל שיש לנו במקרר מאחור, הופכות לרוחות רפאים.

כשאתם דוחפים שאריות של אוכל לאחורי המקרר ושמים לפניהן מזון טרי, אתם שוכחים מהן, אבל הן לא שוכחות אתכם!!!

בליל המקרר המכושף, אתם צריכים להיפטר מכל השאריות ששוכבות שם מאחור ומגדלות עובש וצחנה מפחידה, לשלוח את הידיים ולפנות אותן משם, אחרת המקרר שלכם יתמלא ברוחות שיארבו לכם בכל פעם שתפתחו אותו.

חג זה הוא אחד מהחגים שיצרו טום ורות רוי מ- Wellcat Holidays & Herbs. טום ואשתו החליטו שהזמן הטוב ביותר להתמודד עם העומק המפחיד של המקרר שלהם הוא הלילה שלפני ליל כל הקדושים, ושם הם התחילו היסטוריה ארוכה של מסורת שבה הם יתמודדו עם הסכנות הללו מדי שנה.



אמנם זה הכי טוב שאנשים ישתמשו גם בשאריות האוכל שלהם לאורך כל השנה, או לפחות ינקו את המקרר כולו לעיתים קרובות, אבל כולנו יודעים שלא תמיד זה קורה. מדי יום אנחנו נהנים מארוחות טעימות חדשות ומכניסים את השאריות שלהן למקרר, מתכננים לאכול אותן מחר בצהרים או בערב, אבל שוכחים מזה והן נדחפות לאחורי המקרר ויכולות לבלות שם ימים ואפילו חודשים ארוכים.

עד ליל המקרר הרדוף, הלילה שבו הנשמות האבודות האלה משתחררות.

איך לחגוג את ליל המקרר הרדוף?

את ליל המקרר הרדוף חוגגים בצורה הטובה ביותר על ידי ניקוי הזוועות שחיות עמוק בתוך קופסאות הפלסטיק שלכם. קחו מסכה רפואית, שקיות אשפה גדולות ורצוי גם חומרי חיטוי כדי להחזיר את הקופסאות למצב שמיש. נכון שזה נשמע כמו חג שטותי והיתולי, אבל תודו שאחרי שתזרקו את כל השאריות המקרר שלכם יראה הרבה יותר נעים ונקי ויהיה כיף לפתוח אותו בלי שום פחד.


ה-30 באוקטובר הוא גם יום הצ'ק ליסט

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות