יום המוזיקה המוזרה הבינלאומי- 24 באוגוסט

יום המוזיקה המוזרה הבינלאומי נוצר על ידי פטריק גרנט, מוזיקאי מהעיר ניו יורק בשנת 1998. המטרה שלו היא פשוטה: לגרום לאנשים לנגן ולהאזין לסוגי מוזיקה שמעולם לא חוו בעבר. החלק 'המוזר' יכול להיות גם לא מוכר - הבחירה לגמרי שלכם.
פטריק מאמין שהרחבת הספקטרומים המוסיקליים של אנשים יכולה גם לשנות את האופן בו הם מסתכלים על היבטים אחרים בחיים - המנטרה שלו היא 'הקשבה ללא דעות קדומות'. לתנועה ההולכת וגדלה יש קונצרטים, חברת תקליטים ותמיכה חזקה מבתי הספר לקיץ, שם היא מוערכת כדרך נהדרת לעורר מוחות צעירים.


התנסות בסוגים שונים של מוזיקה מועילה לנו במובנים רבים. האזנה לסוגים שונים של מוזיקה עוזרת להרחבת אופקים. כמו כן, היא מקדמת את ראיית הדברים מנקודת מבט אחרת.

מחקרים מוכיחים כי ז'אנרים שונים של מוזיקה משפיעים על הנפש והגוף בדרכים שונות. למשל, ג'אז ידוע כמרגיע את הגוף. מוזיקת ​​פופ עוזרת בשיפור הסיבולת. מוזיקת ​​מטאל מספקת תחושת זהות חזקה יותר. מבין כל סוגי המוזיקה, לקלאסית יש את ההשפעה הטובה ביותר. מוזיקה קלאסית נלחמת בדיכאון, מציתה ניצוצות יצירתיות, משחררת כאב ומאמנת את המוח.
חוץ מהז'אנרים הידועים של המוזיקה, יש עוד סוגים פחות מוכרים. יש מוזיקה שנעשית על ידי שריקה, תיפוף על סירים ומחבתות, קולות של תרנגולים מקרקרים או צלילים של יצורים שחיים בעומק הים. יש גם מוזיקה שנעשית על ידי נשיפה בקאזו או בשמו העברי- ציקוצית (כלי נגינה אמריקאי המעוות את קולו של המנגן בו).

איך לחגוג את יום המוזיקה המוזרה הבינלאומי?
היום זה היום להתנסות בסגנונות מוזיקה שונים שעדיין לא ניסיתם. אתם יכולים להקשיב למוזיקה ממקומות אחרים בעולם, כמו איים מרוחקים, המזרח הרחוק, מוזיקה עממית של מדינות זרות ועוד. אתם יכולים גם לנסות לנגן על כלים מוזרים ויצירתיים ולהביע את עצמכם באופן אישי.



ה-24 באוגוסט הוא גם יום וזוב וגם יום העצמאות של אוקראינה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות