יום המדיטציה בגינה- 3 במאי

אחד הדברים שיכולים להרגיע את הנפש הכי טוב בחיים הוא לטפח גינה. לא משנה אם היא בחצר של בית פרטי או במרפסת של דירה, גינה ירוקה משרה שלווה ותורמת לבריאות וככל שהיא יותר מטופחת, כך יותר טוב. קול הטפטוף השקט של המים, הבאז של החרקים המאביקים את הפרחים, ציוץ הציפורים בין העצים, הכל גורם לך להרגיש שיש לך פיסת גן עדן באמצע החיים. אז באיזה מקום טוב יותר להתיישב ולהירגע ולעשות מדיטציה?
יום המדיטציה בגינה מעודד אותנו לפנות זמן ולהנות מהגינות שלנו באמצעות ההתחברות לעצמי שלנו.



יום המדיטציה בגינה פותח על ידי C.L., הידועה בכינוי "ליידי הגן" מהאתר www.gardenlady.com. באתר שלה תוכלו לראות את המסירות הרבה שלה לנפלאות עולם הצומח ולדברים הנפלאים שאנחנו יכולים לעשות בבית שלנו עם גינות. היא מאמינה שגינות יכולות לעזור לחבר אותנו לעצמנו ולעולם הטבע, וגם זה לזה בדרכים עמוקות ומרגשות. בגלל זה היא החליטה להקים חודש שלם של חגים לכבוד הגינות, ויום המדיטציה בגינה הוא אחד מהימים האלה.

לגינות יש היסטוריה ארוכה שנמצאת בכל מדינה ותקופת זמן ברחבי העולם. לאורך כל ההיסטוריה הגינות שימשו למטרות רבות, החל מגינות פשוטות בחצר האחורית המשמשות כרחבות למשחקים ומסיבות משפחתיות, ועד לגנים נרחבים ומורכבים, המעוצבים בדיוק רק ומכונים 'גנים רשמיים', כמו גינות של משפחות מלוכה ואצילים שהיו מיצג מפואר למעמד הגבוה שלהם.
גם אם יש לכם גינה קטנה וצנועה, הירוק שהיא מכניסה לחיים שלכם יכול לתת לכם המון שלווה באמצע עיסוקי היום המלחיצים ויום המדיטציה בגינה נועד להושיב אתכם בגינה שלכם ולהירגע באמצעות מדיטציה.

איך לחגוג את יום המדיטציה בגינה?
למדיטציה היסטוריה ארוכה כדרך להרגיע את מוחנו ורוחנו, ומדיטציה בגינה באמת מחברת אותך לטבע ולאנושות בו זמנית. תוכלו להיכנס לגינה לרגע פרטי של התבוננות פנימית עצמית, או שתוכלו להצטרף לאחרים למדיטציות בגינות ציבוריות שמאורגנות בכל רחבי העולם. רוצים להפיץ את אהבת הגינון ואולי להשוויץ קצת בגינה שלכם? תוכלו לארגן מדיטציה בגינה הפרטית שלכם ולהזמין חברים ובני משפחה לבוא להצטרף אליכם ליום של רגיעה וחשבון נפש.


ה-3 במאי הוא גם יום הנעליים בשני צבעים



הוסף רשומת תגובה

0 תגובות