יום הברכות האלקטרוניות- 29 בנובמבר

יום הברכות האלקטרוניות מתקיים בכל שנה, בתאריך 29 בנובמבר.
יום זה מעודד אותנו לשלוח ברכה אלקטרונית, ויחד עם זאת, מזכיר לנו כמה דברים השתנו.

הנוחות והמהירות של משלוח ברכה אלקטרונית מאפשרים לנו יותר מתמיד להשתתף בתהליך המתחשב הזה. כולנו נהנים מכך כשמישהו זוכר את ימי ההולדת, ימי השנה ואירועי החיים החשובים האחרים שלנו ונהנים לקבל כרטיסי ברכה. זה כיף לקבל כרטיסי ברכה, אבל כדי לשמור על העצים ועל כדור הארץ, כשמשתמשים בכרטיסי ברכה אלקטרוניים זה הרבה יותר חסכוני אבל גם משמעותי באותה מידה.

מאז הופעת הברכה האלקטרונית, המדיה החברתית ומערכות העברת הודעות אחרות מרחיבות את שיטות התקשורת שלנו. אנו יכולים לשלוח ברכה ליום הולדת דרך הרשת החברתית או במערכת העברת הודעות. אם חבר חולה, אנו מראים שאכפת לנו פשוט על ידי לחיצה על כפתור ושליחת סרטונים מצחיקים. כאשר אנו מתגעגעים למישהו, בימינו אנו אף פעם לא רחוקים במיוחד. אנחנו יכולים לשלוח להם הודעת וידאו. הטכנולוגיה של הברכות האלקטרוניות הולכת ומתפתחת כל הזמן.

הברכה האלקטרונית הגיעה זמן לא רב לאחר הופעת הדואר האלקטרוני (האי-מייל) בשנת 1993. מדענית המחשב האמריקאית ג'ודית דונאת הקימה את אתר כרטיסי הברכה האלקטרוני הראשון בשנת 1994 במעבדת המדיה MIT. הוא נקרא The Electric Postcard (הגלויה האלקטרונית) והוא פעל בין השנים 1994 ל- 1996.


איך לחגוג את יום הברכה האלקטרונית?
לא משנה מה חוגגים החברים שלכם היום, תמצאו נושא לשלוח להם ברכה אלקטרונית. באימייל, בפייסבוק, בווצאפ, בטוויטר או בכל מה שתבחרו, היום זה היום להקדיש תשומת לב באמצעות ברכה אלקטרונית יפה, והאפשרויות באינטרנט הן אינסופיות!


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות