יום האייפוד- 23 באוקטובר

יום ה- iPod הלאומי חל ב-23 באוקטובר לכבוד האייפוד, מכשיר נגן המולטימדיה ששינה את האופן שבו הקשבנו למוזיקה ורכשנו אותה לפני כמעט עשרים שנים.


אפל הציגה את האייפוד ב-23 באוקטובר 2001. האייפוד הראשון נמכר ב-10 בנובמבר 2001, תמורת 399 דולר. יום האייפוד מצוין כדי להעניק הכרה לטכנולוגיה פורצת הדרך הזו ולאנשים הרבים שעליהם השפיע. האייפוד הציג לפנינו את ה-Playlists רשימות ההשמעה והדרך לנהל את אוספי המוזיקה שלנו בדרך חדשה ושונה לגמרי ממה שהכרנו.
הוא לקח את מושג הניידות לרמה חדשה לגמרי. עד אז היה את הווקמן של סוני שבו היו שומעים מוזיקה באמצעות קלטות/קסטות מוקלטות, ואת רשימות השירים היה צריך לשמור במקום אחר, בדרך כלל על הנייר שהיה צמוד לאריזת הקלטת.

המכשיר שינה גם את הדרך שבה סיפרנו סיפורים. מי שהיה לו מה לשדר יכול היה להקליט אותם ולשדר אותם בתוכנית רדיו או להפיץ באינטרנט. קוראים לזה פודקאסט (או הֶסְכֵּת בעברית תקנית) ולאייפוד אפשר להוריד פודקאסטים באלפי נושאים ולהקשיב להם באמצעות אפליקציות שמאפשרות את זה בחינם או בתשלום.
כאן תוכלו להקשיב לפודקאסטים בנושאים רבים כמו כלכלה, אקטואליה, תרבות, רפואה, היסטוריה ועוד.

היום ניקח רגע לזכור את סטיב ג'ובס, מייסד משותף, יו"ר ומנכ"ל חברת אפל שנפטר כעשר שנים לאחר הצגת האייפוד, ב-5 באוקטובר 2011.



איך לחגוג את יום האייפוד?
אם יש לכם כבר אחד, זה היום להקשיב בו למוזיקה או לפודקאסט מעניין. זה היום לשתף את החברים שלך בפלייליסט האהוב עליך. אם אין לכם אייפוד, אולי תרצו לקנות אחד. זה טוב להעביר את הזמן בכיף בריצות והליכות למשל.
אייפוד לרכישה באמזון
ה-23 באוקטובר הוא גם יום תוכניות האירוח בטלויזיה וגם יום המול

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות