יום הנרקיס- יום שישי הרביעי בחודש אוגוסט

הנרקיס הוא פרח שקשור באופן סמלי למאבק במחלת הסרטן כבר שנים רבות. הנרקיס מייצג את התקווה ומסמל את המאמץ של חיפוש התרופה למחלה.
יום הנרקיס הוא היום שבו אנו נזכרים בכל העבודה הקשה והמחקרים הרבים שנעשים כדי לעזור לריפוי מחלת הסרטן.
הנרקיס הוא הפרח הראשון שפורח באביב, לכן הנרקיסים הפכו לסמל של תקווה, וארגונים למען חולי הסרטן החלו להשתמש בו כסמל שלהם בשנות החמישים של המאה הקודמת.
מאז שנות החמישים, למדנו יותר ויותר על המחלה, כולל העובדה שכמעט 4 מתוך 10 אנשים יאובחנו כחולי סרטן במהלך חייהם.
כל החברות והארגונים שעוסקים במחלה עזרו להעלות את המודעות בציבור, החל מבדיקה עצמית ועד הימנעות מסיכונים כמו חשיפה ישירה לשמש. לימי הנרקיס יש תפקיד חשוב בסיוע לאנשים להבין את האיום שבמחלת הסרטן ומה הם יכולים לעשות כדי להילחם בה.
יום הנרקיס הוא יום התרמה חשוב עבור חברות שעוסקות בנושא מחלת הסרטן ברחבי העולם. ביום זה מגייסים כספים למטרת תרומה למחקר הסרטן, ולהבטחה שלאלה שמאובחנים בו יש משאבים להתמודד איתו וקבוצות תמיכה שיעזרו להם לחיות איתו, וגם כדי לעזור לחברות אלה להפיץ את המסר שלהן עוד יותר.




איך לחגוג את יום הנרקיס?
היום הוא היום להציג את התמיכה שלכם בחולים ובדרכי המניעה והמלחמה בסרטן. בחו"ל יש סיכוי שתראו מתנדבים שמוכרים נרקיסים במטרה לגייס כסף למלחמה בסרטן, לכן אם תפגשו במתנדב או מתנדבת שמוכרים נרקיסים בזמן שאתם מטיילים ברחוב או יושבים בבית קפה, תוכלו לקנות נרקיס ולהסתובב איתו. תוכלו גם להצטרף לאירוע נרקיס מאוריגמי או ליצור נרקיס וירטואלי ולפרסם אותו ברשתות החברתיות.




הוסף רשומת תגובה

0 תגובות