חודש אוהבי הספרייה- פברואר

ספריות הן מקום מקלט הרחק מההמולה של חיי היומיום; הן מציעות ביטחון, שקט ושלווה והן גם מקום שבו אתם יכולים להיות מוקפים באנשים בראש דומה לשלכם, עם רצון להעשיר את העולם הפנימי ולרכוש ידע. להיות בספרייה זה להרגיש שאתה נכנס למציאות אחרת, עולם מקביל שבו אפשר למצוא מיליון סיפורים ולעוף לעולמות אחרים.


גם היום בעידן האינטרנט, לא כל המידע זמין והספריות הן מאגר מידע ענקי שלא את כולו אפשר למצוא בהקלדת שאילתה בגוגל. גם מבחינה כלכלית הספריות הן עסק משתלם, כי אפשר למצוא בהן מאות אם לא אלפי ספרים שאפשר לשאול תמורת סכום כסף קטן, ואת חלקם אין במדיה הדיגיטלית במחירים סבירים.
בספריות יש גם עובדים שיכולים לסייע במציאת מידע ולהמליץ על ספרים.
בספריות יש לא רק ספרים. בהרבה ספריות יש גם פינות קריאה ומשחק, ומתקיימים גם מפגשים קהילתיים מדי פעם עם סופרים, עיתונאים, משוררים ואמנים אחרים.
חודש פברואר הוא חודש קצת קודר מבחינת מזג האוויר, ולכן הוא חודש מושלם בשביל להיות חודש אוהבי הספרייה. אפשר להימלט מהגשם והקור אל העולמות האחרים שאותם אפשר למצוא רק בספרים.

לכבוד חודש אוהבי הספרייה, מומלץ להירשם לספרייה המקומית שלכם ולהתחיל לבקר בה לעתים קרובות ואם אתם רשומים כבר, זה הזמן לקפוץ לביקור.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות