יום האנשים המוזרים- 10 בינואר

"אנשים מוזרים" הם אנשים שחורגים מהנורמה. הם יוצאי דופן, לא שגרתיים, עושים דברים שלא מקובלים בחברה, לא צפויים, לא משעממים ובסך הכל- חושבים ומתנהגים מחוץ לקופסה. המאפיינים של "האנשים המוזרים" יכולים להיות חיוביים או שליליים.
יום האנשים המוזרים נועד כדי לחגוג את קיומם של האנשים שמוסיפים לעולם שלנו יצירתיות וגוון מעניין, אנשים שמוסיפים צבעים לעולם אפור ומשעמם.

להיות מוזר זה לא רק עניין של מראה חיצוני. נכון, אנשים מוזרים יכולים להיראות שונה מהאנשים הרגילים. הם יכולים להתלבש באופן יוצא דופן, לצבוע את השיער בצבעים לא שגרתיים, להיות עם המון קעקועים או פירסינג ובקיצור- להיות בולטים בשטח. אבל להיראות שונה זה לא מספיק בשביל להיות מוזר. צריך גם להתנהג בצורה מוזרה.
אנשים מוזרים מתנהגים באופן שונה. הם יכולים להיות לא צפויים, להגיב בצורה שונה לאירועים, לפרש דברים בצורה אחרת, להגיד דברים שלא מצפים מאדם רגיל להגיד, לעשות דברים יצירתיים ו"משוגעים" שאף אחד אחר לא חשב עליהם- בקיצור- להיות מעניינים.
לפעמים אנחנו נרתעים מאנשים שונים כי אנחנו לא יודעים איך לתקשר איתם ולמה לצפות מהם. לפעמים הם יכולים להיות קצת מביכים בגלל תשומת הלב שהם מושכים. 
יום האנשים המוזרים נועד כדי להעריך את אלה שלא נכנסים לתוך התבניות המקובלות. את אלה שחושבים באופן עצמאי ומעזים לעשות את הדברים שהם מאמינים בהם בלי מסננים חברתיים.

איך לחגוג את יום האנשים המוזרים? 
אם יש לכם חברים מוזרים, הראו להם שיש יום מיוחד בשבילם ושמעריכים אותם על התרומה המיוחדת שלהם לעולם. אם אתם מוזרים בעצמכם, פרגנו לעצמכם על התעוזה שלכם להיות אמיתיים ושונים. מזל שיש אנשים מוזרים בעולם, אחרת היה פה יותר מדי משעמם!

via GIPHY - פיבי בופה, החברה המוזרה בסדרה "חברים"


via GIPHY- קוזמו קרמר, החבר המוזר בחבורה של סיינפלד



ה-10 בינואר הוא גם יום השוקולד המריר וגם מירוץ האדם הכי בר מזל של השנה ביפן

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות