יום המשחקים- 20 בדצמבר

יום המשחקים התחיל לראשונה ב-20 בדצמבר 1975 בלונדון. יום זה הוכרז על ידי יצרנית המשחקים Games Workshop, כיום שבו מתקהלים ביחד כדי לשחק.


יום המשחקים הוכרז על ידי החברה בעקבות ביטול של יום משחקים אחר שהיה אמור להיות באותה שנה באוגוסט בלונדון. היום הוא בחסות סדנת משחקי כנס משחקי ריצה שנתי. Games Workshop החליטה למלא את הפער ויזמה יום משחקים משלה. יום המשחקים הראשון התקיים בסימור הול, לונדון ב -20 בדצמבר 1975.
גיימרים נפגשו ושיחקו אחד עם השני במשחקים של חברת Games Workshop שהם משחקי מלחמה עם דמויות מיניאטוריות.

בעקבות ההתחלה המוצלחת והכיסוי התקשורתי הנרחב, קיימו יום משחקים שנתי גם לאחר מכן, בצ'לסי שליד לונדון, ב -12 בפברואר 1977. האירוע התעכב מעט, בשל הלוגיסטיקה של ניהול העסק שהתרחב במהירות. אחרי היום הזה ערכו גם את "יום Dungeons & Dragons" בעיר פולהאם , ב -12 במארס.
היום כנס יום המשחקים מתקיים באופן קבוע בבריטניה במרכז התערוכות הלאומי שבבירמינגהם. חובבי שלושת המשחקים העיקריים של גיימס וורקשופ (40,000 Warhammer, Warhammer, שר הטבעות) מתאספים ביחד, משחקים ומקיימים מצגות.

לצד המשחקים יש גם אזור מסחרי בו מוכרים מוצרים כמו מיניאטורות של המצודה, חיילים וצבאות שמתאימים למשחקים. אטרקציה נוספת היא שד הזהב, תחרות ציור של מיניאטורות. יש גם תחרות בדרגות שונות של רצינות, כמו תחרות שד גהרוטאות, שבה מתחרים יוצרים מודלים מפלסטיק.
בשנים הבאות הצטרפה גם ארה"ב לחגיגת יום המשחקים, כי מה יותר טוב מלעשות הפסקה בלחצים של החיים ולקחת חלק במשחקים כמו משחקי קופסה, משחקי מחשב, וידאו, שחמט, דמקה וכד'? כמובן שיום זה גם מחייך מאד לתעשיית המשחקים.
אז אם אתם רוצים ליהנות מהיום הזה, תוכלו להיפגש ולשחק יחד, בכל משחק שאתם רוצים. 

יום משחקים שמח!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות