יום הולדת לסנופי- 4 באוקטובר

מזל טוב! סנופי חוגג יום הולדת והוא בן 70 שנים!
אנחנו מכירים את סנופי בתור כלב הביגל של צ'ארלי בראון מהסדרה "פינאטס", שבה הוא רוקד את הריקודים השמחים שלו, עף על המלונה שלו, נותן ללוסי נשיקות מרושלות על הלחיים, גונב את השמיכה של לינוס וחושב מחשבות בתוך בלונים.



סנופי הופיע לראשונה בקומיקס מאת צ'ארלס מ. שולץ  בתאריך 4 באוקטובר 1950.
ההופעה הראשונה של סנופי
בשנים הראשונות סנופי היה דמות שולית ושקטה, עד שב-27 במאי 1952 צייר לו שולץ בועת מחשבה שבתוכה כתב את מחשבותיו. מאז המשיך שולץ לבטא את מחשבותיו של סנופי בבועות מחשבה וכך נוצרו שיחות בינו לבין שאר הדמויות שבסדרה שיכלו לקרוא את המחשבות שלו ולהגיב להן.



סנופי הפך עם הזמן לדמות מלאת הומור ופילוסופיית חיים. לפעמים הוא היה מדמיין שהוא סופר שיושב עם מכונת כתיבה, ממש כמו הסופר צ'ארלס עצמו, שביסס את הדמות הראשית צ'ארלי בראון, על חייו שלו, כילד שחלם להיות סופר.
סנופי גם פיתח לעצמו דמות של טייס ממלחמת העולם הראשונה, עם משקפי שמש וצעיף, שטס על המלונה שלו. עוד דמות ששיחק סנופי היא ג'ו קול, בחור אדיש עם משקפי שמש שנשען על הקיר בחוסר מעש ועוד דמויות רבות כמו עורך דין, מחליק קרח אולימפי, הכלב הראשון שחצה בטיסה את האוקיינוס האטלנטי ואפילו האסטרונאוט הראשון שנחת על הירח..

החבר הכי טוב של סנופי הוא הציפור הצהובה הקטנה וודסטוק והאויבים הגדולים שלו הם הברון האדום והחתול הטיפש של השכנים.


הידעתם? בחללית אפולו 10 ששוגרה ב-18 במאי 1969, נקרא תא הפיקוד והשירות "צ'ארלי בראון" ורכב הנחיתה נקרא בשם "סנופי". המשימות העיקריות של החללית היו לבחון את תפקוד הצוות, רכב החלל ומתקני תמיכת המשימה בזמן משימה על הירח. שתי הדמויות היו הקמעות של המשימה.


סנופי הפך להיות הקמע הרשמי של תחום הבטיחות בחלל אחרי שבחללית אפולו 1, ב-27 בינואר 1967, פרצה שריפה בתא הפיקוד ושלושת האסטרונאוטים שעליה ניספו.

פרס סילבר סנופי (סנופי כסף) הוא כבוד מיוחד שנאס"א נותנת לאסטרונאוטים שמראים ביצועים יוצאי דופן, תורמים לבטיחות הטיסה ולהצלחת המשימה. פחות מ-1% מכוח העבודה של תוכנית התעופה והחלל מקבלים את הפרס מדי שנה, מה שהופך את הפרס לכבוד מיוחד.
פרס סילבר סנופי (קרדיט: נאס"א)
איך לחגוג את יום ההולדת של סנופי?

לצפות בסרטי סנופי כמו "סנופי וצ'ארלי בראון פינאטס" או בסדרה סנופי בטלויזיה.
לצבוע ציורים של סנופי- דפי צביעה של סנופי
לפתור פאזל של סנופי , לקרוא משפטים של סנופי ולשתף אנימציות של סנופי


ה-4 באוקטובר הוא גם יום החיות העולמי, גם יום הוודקה וגם יום שפר את המשרד שלך

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות