יום העוגות- 20 ביולי

יום העוגות הבינלאומי נחגג ב- 20 ביולי בכל שנה, החל משנת 2011. את היום הזה ייסדה קבוצה ברוסיה בשם מועדון מילנסקי של ממלכת האהבה, והמוטו שלהם הוא: I cake you. במועדון הזה חברים מוזיקאים, נגנים, מומחים לאפיית עוגות וחובבי עוגות למינהם. האיגוד היצירתי הזה הוביל ליצירת "עוגות מוזיקליות".  בכל שנה נושא העוגות המוזיקליות הוא אחר. בשנה הראשונה נושא העוגה היה "חלום מתוק", בשנה שלאחר מכן "הפנתר הורוד" וב-2014 הנושא היה "מצעד הכוכב". 

המשפט הכי מפורסם בהיסטוריה על עוגות הוא כנראה המשפט שאמרה מרי אנטואנט, מלכת צרפת בתקופת המהפכה הצרפתית -  “!S'ils n'ont pas de pain, qu'ils mangent de la brioche” (בעברית: "אם אין להם לחם, תן להם שיאכלו עוגות!" או בריוש, ליתר דיוק), קצת זמן לפני שראשה נערף. העוגה סימלה באותה תקופה את האטימות של המלכים הרשעים שחיו חיי עושר ורווחה, בזמן שהעם רעב ללחם. אך למרות השם הרע שיצא לה, העוגה מסמלת מאז דווקא דברים טובים כמו חגיגות.  כמו ששרו אורנה ומשה דץ- "אין חגיגה בלי עוגה". בכל אירוע שנחגג העוגה היא חלק הכרחי, לכן מן הסתם חובה שיוקדש לה יום מיוחד וכמובן שגם לכבוד יום העוגה צריך להכין עוגה.



בחגיגות יום העוגה משתתפות כמה מדינות וביניהן: רוסיה, אוקראינה, בלארוס, מולדובה, אזרבייג'אן, גאורגיה, ארמניה, ישראל וארה"ב.
בגלל שאנחנו מאד אוהבים עוגות, אנחנו מפרגנים ורוצים להצטרף לחגיגות. איך עושים את זה? פשוט מארגנים מפגש עם אנשים אהובים ומכבדים בעוגה טובה, אפשר גם יותר מאחת.



ה-20 ביולי הוא גם יום הירח וגם יום העצמאות של קולומביה

הוסף רשומת תגובה

1 תגובות

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)