יום מאמן הכושר האישי- 2 בינואר

אחת ההחלטות הנפוצות ביותר שאנשים עושים לכבוד השנה החדשה היא לרדת במשקל, להתחיל ללכת למכון כושר ולהיכנס לכושר.
למרות הכוונות הטובות, רבים מהאנשים שנרשמים למכון כושר מפסיקים ללכת להתאמן בו זמן קצר אחר כך. מסיבה זו כדי להיכנס לכושר, טוב לערב בהחלטה אדם מקצועי נוסף שעוזר להעלות את המוטיבציה ולהתמיד במשימה, ואדם זה הוא מאמן הכושר האישי.

ה-2 בינואר הוא יום ההערכה וההוקרה למאמני הכושר האישיים, שעוזרים לרבים מאיתנו להיות בכושר ולשפר את הבריאות ואיכות החיים.
ההיסטוריה של יום מאמן הכושר האישי
בתחילת שנות ה-2000, שני מאמנים במכון כושר בשם ג'ים לבאדי וג'ואי אטלס עמדו והסתכלו על תור האנשים הארוך שבאו להירשם למכון בתקווה להגשים את החלטתם לכבוד השנה החדשה לאבד כמה קילוגרמים, ואז הסתכלו על המאמנים האישיים של המכון וקלטו כמה עבודה קשה מצפה להם. באותו רגע הם החליטו ביחד שהגיע הזמן להגיד להם תודה.
הם המציאו את יום המודעות למאמן הכושר האישי ומאז היום הזה נחגג בכל שנה, ב-2 בינואר.
"אנחנו תמיד חושבים שכשמישהו עובד עם מאמן כושר, הוא עושה את כל העבודה בזמן שהמאמן רק מסתכל" טוענים באדי ואטלס "אבל האמת היא שגם עבודתו של המאמן היא קשה. הוא זה שמתכנן, מנתח ומתחשב במתאמן, ועומד מאחורי ההצלחות והכישלונות שלו."

כיצד לחגוג את יום המודעות למאמן הכושר האישי
זה היום להראות הערכה למאמן הכושר האישי שלכם, להגיד לו תודה ואפילו לקנות לו מתנה קטנה. אם אין לכם מאמן כושר אישי ואתם רוצים לרדת במשקל ולהיכנס לכושר, זה היום למצוא לכם אחד או אחת כזה/כזאת.
מאמן כושר הוא אדם מקצועי שמבין מה אתם צריכים בדיוק לפי המצב שלכם. הוא מחשב את אחוזי השומן שלכם, בודק את השרירים שלכם ומציע לכם תרגילים מתאימים במינון המתאים. מאמן טוב יעזור לכם להתמיד בתרגילים, יעלה לכם את המוטיבציה, יעודד אתכם כשקשה לכם וישמח ביחד איתכם כשתצליחו.

מאמני כושר אישיים טובים יכולים להציל חיים של אנשים שהבריאות שלהם התדרדרה בעקבות חוסר בכושר גופני. הם יכולים לשפר את איכות החיים של אנשים שהבריאות הנפשית שלהם נפגעה בגלל עודף משקל. הם יכולים לחולל פלאים בחיים של אנשים ועל זה מגיעות להם הוקרה ותודה!



הוסף רשומת תגובה

0 תגובות