יום אהוב את השיער האדום שלך- 5 בנובמבר

יום האהבה לשיער האדום חוגג את יופיים של הראשים האדומים שמוסיפים צבע לחיים שלנו מדי שנה ב -5 בנובמבר. ביום זה הג'ינג'ים מקבלים את אור הזרקורים כדי להראות את התכונות הייחודיות של בעלי שיער אדום.


ג'ינג'ים רבים מרגישים קצת מבוישים בגלל השיער האדום שלהם כי רוב הזמן הם שונים ומתבלטים על פני האחרים ולא תמיד אנשים מקבלים את השונה בצורה יפה, במיוחד ילדים.
הג'ינג'ים הם נדירים. פחות משני אחוזים מהאוכלוסייה מתהדרים בשיער אדום. רבים מבעלי השיער האדום הם גם שמאליים. יום החג לכבוד הג'ינג'ים נועד לגרום להם להרגיש בטוחים וגאים, להבין שהם נראים מדהים ולהשוויץ בזה. שיער אדום זה יותר מצבע; זה אורח חיים.
לרוב הג'ינג'ים הטבעיים יש עיניים חומות, ואחריהן ירוק או חום אגוז. הג'ינג'ים כחולי העיניים, מונים כ -1% מאוכלוסיית העולם, והם מהנדירים ביותר.

את יום אהוב את השיער האדום שלך ייסדו אדריאן וסטפני וונדטי, אחיות אדומות שיער טבעיות שיצרו את הספר ואתר האינטרנט "איך להיות ג'ינג'י" באוגוסט 2015. באתר יש המון עצות לבעלי שיער אדום, החל מבנושאי טיפוח השיער ותספורות ועד לביטחון וקבלה עצמית.



איך לחגוג את יום אהוב את השיער האדום שלך?
אם אתם ג'ינג'ים ומכירים עוד ג'ינג'ים אז תתקבצו ותראו את שיערכם האדום במלוא הדרו. שיער קצר, ארוך, מתולתל או חלק, תמיד השיער האדום זוכה לאור הזרקורים. תחגגו את היופי שלכם על ידי פרסום תמונות של השיער האדום שלכם במדיה החברתית עם ההאשטג LoveYourRedHairDay#.

ה-5 בנובמבר הוא גם יום אבק השריפה

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות