חודש הקמעונאי העצמאי- יולי

רשתות גדולות שמציעות הכל במקום אחד הן בהחלט מקום נוח לקנייה. הן מציעות מבחר גדול של דברים שאנחנו צריכים במחירים שאי אפשר לנצח. יחד עם זאת, לקנות מסוחרים מקומיים נותן תחושה טובה של בית, של שכונתיות, של להכיר את המוכר, לקבל יחס אישי ולפתח איתו שיחה ולתמוך בקהילה המקומית שלנו.
כשקונים ברשתות, עובדי הקופה מתחלפים, ובינינו, הרבה פעמים הפרצופים שלהם חמוצים הכל הולך מהר ובלחץ. לאף אחד אין סבלנות אליך. כשקונים בחנות מקומית, המוכר מתעניין בך באופן אישי באמת, שומע את הסיפורים שלך ואתה את שלו, מייעץ לך וגם מאפשר לפעמים תשלומים גמישים שאי אפשר לקבל ברשת קשוחה ואדישה.


הקמעונאים העצמאיים הם השכנים שלנו, החברים ובני המשפחה שלנו, שיש להם חנויות קטנות או גדולות בכל מיני תחומים, אם זאת חנות פרחים או חנות למתנות לבית. עוד יתרון הוא שכשקונים אצל הסוחרים המקומיים, אפשר גם ליצור קשרים בקהילה שיכולים להועיל בהמשך או לשמוע על הזדמנויות חדשות.
חודש הקמעונאי העצמאי נוסד על ידי קלייר ריינר, שמוכרת ברחבי העולם כ"אלופת השיווק" שמסייעת לקהילות המקומיות לעבוד עם הקמעונאים המקומיים שלהם כדי לעזור לשמור על הכסף המקומי.
לקמעונאים העצמאים יש חיים לא קלים. יש להם הרבה הוצאות כמו מיסים ואגרות לרשויות המקומיות, דמי שכירות ותשלומים לספקים ועובדים. התחרות עם הרשתות הגדולות היא קשה ונוגסת ברווחים שלהם.
הדרך היחידה שלהם לשרוד היא עם התמיכה של הקהילה שלהם, והנאמנות של התושבים לעסקים המקומיים שלהם.
כשהעסקים המקומיים משגשגים, זה עוזר גם לכלכלת המדינה שתושביה מצליחים להתפרנס בכבוד.
חודש הקמעונאי העצמאי הוא ההזדמנות שלכם לתמוך בקהילה המקומית שלכם, ובחלום של העסקים הקטנים להתקיים ולשגשג. תמיד כיף לקנות אצל מוכר קבוע שמכיר אתכם ושואל מה נשמע, הם תמיד גם הראשונים שמעודכנים במה שקורה בישוב ואפשר לשמוע מהם סיפורים מעניינים ועסיסיים אם מפתחים איתם שיחה...




הוסף רשומת תגובה

0 תגובות