יום אנשי ההיי טק - 3 באוקטובר

היום הוא יום ההוקרה לכל האנשים שעובדים ועוסקים בטכנולוגיה המתקדמת- ההיי טק, שמובילים את העולם אל הקידמה והופכים אותו לכפר גלובלי שבו כולם יכולים לתקשר עם כולם, לא משנה כמה הם רחוקים זה מזה, וכולם יכולים לדעת הכל על כולם.
היום הזה נוסד בשנת 1999 על ידי האתר Techis.com בתמיכה של הרשת CNET שרצו להביע הוקרה לכל הסטודנטים והעובדים במקצועות הטכנולוגיה וההיי טק ולעודד תלמידי תיכון לבחור בלימודי טכנולוגיה.
דברים שהיו פעם כל כך קשים ואיטיים, כמו לשלוח מסרים אחד לשני, או לצלם, או לצפות בסרטים ולקרוא ספרים, הם היום מהירים וקלים בזכות ההיי טק.



ההיי טק תומך גם בצבא, גם מבחינת כלי נשק והגנה וגם מבחינה מודיעינית.
יש כאלה שמקנאים באנשי ההיי טק שיש להם משכורת גבוהה ותנאים טובים, ולכאורה נראה שהם רק יושבים כל היום במשרד ולא מתאמצים, אבל אנשים שעובדים בהיי טק צריכים לגייס את כל החשיבה והריכוז שלהם, ולעבוד קשה במשך שעות ארוכות כדי להגיע לתוצאות שמאפשרות לנו חיים קלים ונוחים יותר.

כדי לחגוג את יום אנשי ההיי טק, תוכלו פשוט לשלוח אימייל תודה והערכה למישהו שעוסק בהיי טק, ולהזכיר לו שבלי אנשים כמוהו, העולם היה חוזר אחורה, לימי המכתבים שהיו הולכים לאיבוד בדואר, לימי המפות מנייר שהיה צריך לקרוא בעצמך, לימי התמונות במצלמה ידנית שצריך לשלוח לפיתוח בחנות ולוקח כמה ימים לפתח, לימים בלי אינטרנט ועוד...

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות