יום הגברים מכינים ארוחת ערב- חמישי ראשון בנובמבר

זהירות- זהו יום הגברים מכינים ארוחת ערב!!! יום חמישי הראשון של חודש נובמבר בכל שנה, הוא היום שבו אמורים הגברים להכין ארוחת ערב. היום הזה נועד עבור גברים שאף פעם לא מבשלים בעצמם ואין להם שום מושג איך מכינים אוכל. היום הזה נחגג בעצם באמריקה (ארה"ב וקנדה) ולא אצלנו, למרות שזה היה נחמד אם גם פה הגברים היו לוקחים על עצמם את מטלת הכנת ארוחת הערב מדי פעם. ביום זה, לנשים אסור להיכנס למטבח ולהפריע. יש אתרי אינטרנט עם מתכונים מיוחדים וקלים לגברים שלא שולטים באמנות הכנת האוכל, שנוצרו במיוחד בשביל יום זה.
מייסדת היום הזה הוא סנדי שרקי, שרצה למחות על כך שגברים רבים עדיין מתנהגים כמו בשנות ה-50 של המאה הקודמת, שבה היה מקובל שהגבר יוצא לעבודה והאישה נשארת לטפל בבית. 


חוץ מזה, חלק מהשפים הגדולים בעולם הם גברים, כך שבוודאי אין שום הוכחות לכך שגברים הם טבחים גרועים יותר. גברים- יום הגברים מכינים ארוחת ערב הוא הסיכוי שלכם לנסות את כישוריכם הקולינריים ... 


עוד חוקים של היום הזה: 1. את האוכל שהגבר מכין, כולם אוכלים ולא זורקים. 2. מנגל או על האש לא נחשב לארוחת ערב. 3. גם להזמין אוכל מבחוץ לא נחשב ל"להכין ארוחת ערב" בעצמכם.

קישור לאתר של National Men Make Dinner Day

מתי יוצא יום הגברים מכינים ארוחת ערב בשנים הקרובות:

2020- 5 בנובמבר
2021- 4 בנובמבר
2022- 3 בנובמבר
2023- 2 בנובמבר

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות