יום תג השם - יום חמישי השני בחודש מרץ

אנחנו חיים בעולם שיש בו מעל לשבעה מיליארד אנשים, מה שאומר שאנחנו מוקפים באנשים באופן תמידי. למרות זאת, רבים מאיתנו מרגישים לבד, לא שייכים ואפילו שקופים בתוך ההמולה של חיי היומיום. יום תג השם נועד לעזור לנו להיפטר מהמצב הזה ולהכריז באופן חזותי לעולם שמסביבנו "תראו אותי!".
אנשים שמשתתפים ביום תג השם עונדים ביום זה תג עם השם שלהם לכל מקום אליו הם הולכים: לעבודה, לקניות, לסידורים, למקומות בילוי ועוד. התגים יכולים להיות פשוטים, אבל יש אנשים שיכולים לבטא את היצירתיות שלהם ולהכין תג מקורי ומעניין שימשוך תשומת לב. המטרה הסופית זהה; ליצור קשר עם אנשים אחרים שעוברים על פנינו ואיזו דרך טובה יותר יש להציג את עצמנו בפני העולם העצום שסביבנו מאשר באמצעות תגית שמות?


ההיסטוריה של יום תג שם
יום תגיות השם החל לפני מספר שנים, בשנת 1997, כאשר חובב אונומטולוגיה (תחום העוסק בחקר שמות העצם הפרטיים ומקורם) בשם ג'רי היל החליט ששמות פשוט לא זוכים להכרה רבה כמו שמגיע להם, למרות התפקיד החיוני שהם ממלאים בחיינו כל יום, כל היום.
האמת שהיל כל כך אוהב שמות, שהוא המציא לא רק את יום תג השם אלא שבוע שלם שנקרא "שבוע חגוג את השם שלך" (Celebrate Your Name Week), המוקדש לחגיגת השמות שההורים שלנו נתנו לנו, בין אם הם יפים, מיוחדים או לא שגרתיים, כדי לגלות יותר על מקורם. הימים שחוגגים בימים אלה הם בשבוע הראשון והשני של חודש מרץ:
יום ראשון - יום השמות
יום שני - יום העובדות המהנות על השם שלך
יום רביעי - יום גלה מה אומר השם שלך
יום חמישי - יום תג השם
יום שישי - יום גאוות השם האמצעי
יום שבת השני בחודש מרץ - יום הגנאלוגיה

קריאה למישהו בשם שלו מעוררת תחושה כמעט מיידית של קירבה רבה יותר. קריאה לאדם בשמו הפרטי היא גם הרבה יותר אישית מכיוון שכפי שפרויד ציין, שם הוא חלק אינטגראלי מהאדם.
זו הסיבה שהעולם היה מקום הרבה יותר ידידותי והרבה יותר פתוח אם כולנו היינו מכירים אחד את השני, ורוב הסיכויים שכולנו היינו מרגישים הרבה יותר בטוחים ובוטחים באחרים.


איך לחגוג את יום תג השם?
ביום תג השם לא רק שאתם מוזמנים לענוד תג עם השם שלכם, אלא גם רצוי שתעודדו אחרים לעשות את זה. צרפו אנשים ממקום העבודה או הלימודים שלכם ליוזמה המהנה הזאת וכך תכירו אנשים חדשים.
דבר נוסף שתוכלו לעשות הוא לעשות מחקר על ההיסטוריה של השם שלכם. מה המקור של השם שלכם, כיצד הוא התפתח במשך השנים ואילו דמויות היסטוריות מפורסמות נושאות אותו גם. בכל מקרה, יום תג השם הוא יום שבטוח ישנה את האופן שבו אתם רואים את עצמכם ואת האנשים האחרים אם תחגגו אותו כמו שצריך.
מקור התמונה


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות