יום גאוות השם האמצעי- יום שישי הראשון בחודש מרץ

כשנולדת, ההורים שלך לקחו את הזמן לשקול בזהירות איזה שם לתת לך. רוב ההורים מתלבטים בנושא בחירת השמות במשך זמן רב, אפילו עוד לפני הלידה ולבחירה שלהם יכולה להיות השפעה על ילדם במהלך כל חייו.
האם השם שיבחרו לילדם יגרום להקנטות בבית ספר או שיגדיר אותם להצלחה? האם השם צריך להכיל משמעות או רק להיות בעל צליל נעים לאוזן? האם השם יהיה מזכרת מאדם שנפטר או שיבטא זיקה לארץ המולדת? להורים רבים יש שיקולים שגורמים להם להתלבט רבות בבחירת השם ולפעמים רוצים מאד שני שמות ולא רק אחד.
למשל במקרה שרוצים להנציח את סבא מתושלח, אבל לא רוצים שלילד יהיה שם מוזר שיגרום לו להיות נושא לבדיחה בחצר בית הספר. במקרה כזה, נותנים לילד שם אמצעי, בנוסף לשם הפרטי שבו כולם יקראו לו.
בישראל חיים קרוב ל-350,000 ילדים מתחת לגיל 12 שיש להם שם אמצעי. אצל הנוצרים כמעט לכל ילד שני יש שם פרטי נוסף. אם תסתכלו בויקיפדיה בערך של המפורסם שאתם אוהבים, רוב הסיכויים שתגלו שבנוסף לשם הפרטי שהוא מפורסם בו, יש לו עוד שם אמצעי שבא לפני שם המשפחה. דוגמאות: דונלד טראמפ הוא דונלד ג'ון טראמפ, וקים קרדשיאן נולדה בשם קימברלי נואל קרדשיאן. וינסנט ואן גוך נושא בשם האמצעי וילם והשם המלא של מדונה הוא מדונה לואיז צ'יקוני.
יום גאוות השם האמצעי הוא חלק משבוע חגוג את השם שלך, שמתקיים בשבוע הראשון של חודש מרץ.

איך לחגוג את יום גאוות השם האמצעי?
היום זה היום להתגאות בשם האמצעי שלכם, אם יש לכם. זה היום לשתף את כולם ולגלות לכולם שבנוסף לשם הפרטי שלכם שבו כולם מכירים אתכם, יש לכם גם שם קצת מיושן שהחבאתם בבוידעם. היום זה היום לחקור ולגלות למה ניתן לכם השם הנוסף ומה המשמעות שיש לו. על פי הקבלה והנומרולוגיה, לשם השני יש משמעות רק אם משתמשים בו מדי פעם. היום זה היום לשקול האם כדאי להוציא את השם השני שלכם לאויר העולם כדי שיתן לכם משמעות חדשה ואולי גם ישפיע על חייכם?
אם אין לכם שם אמצעי, חישבו האם כדאי לכם להוסיף שם לשם הפרטי שלכם. שם עם משמעות, עם אנרגיה חדשה שאולי גם ישנה את המזל שלכם לטובה.



יום שישי הראשון בחודש מרץ הוא גם יום לובשים כחול

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות