יום האהבה הראשונה- 18 בספטמבר

האהבה הראשונה היא זאת שלא שוכחים לעולם. יש בה פרפרים בבטן, חום, תשוקה, כוח להילחם בכל העולם כשהיא קיימת ולרסק אותנו כשהיא נגמרת. יום האהבה הראשונה הוא יום חג לכבוד האירוע המכונן והחזק ביותר בחיינו, על כל הטוב והרע שבו.


כולנו היינו שם. כולנו חווינו את האהבה הראשונה. את ההרגשה שאנחנו לא רואים שום דבר בחיים חוץ ממושא האהבה. האהבה הכי תמימה, כשעדיין אין ניסיון שישפיע על ההתנהגות שלנו. כשהעתיד מתמלא בעננים שמסתירים אותו והשמש היחידה שמציצה מהם היא החיוך של מי שאנחנו אוהבים. למרבה הצער, אצל רובנו האהבה הראשונה רק לעתים רחוקות הייתה הדדית ונמשכה הרבה זמן. לרובנו האהבה הראשונה שברה את הלב או נגמרה בפרידה שאחריה כל אחד יצא לדרך אחרת.
כל אחד זוכר את האהוב או האהובה הראשון שלו. כל אחד משווה ומודד את האהבה העתידית, לטוב ולרע, לאהבה הראשונה. עם הזמן, הפצעים של האהבה הראשונה נרפאים, אבל ההשפעה שלה נשארת לנצח. חלק מאיתנו חווים את העוצמה של האהבה הראשונה שוב, וחלק מחפשים אותה כל חייהם.

איך לחגוג את יום האהבה הראשון?
יום האהבה הראשונה נחגג בצורה הטובה ביותר באמצעות מתנה נוסטלגית למי שחלק איתכם אותה. אם אתם עדיין בקשר, זה נחמד להזכיר אחד לשני את מה שעברתם. אם אתם לא בקשר, זה היום להיזכר ברגעים האלה ולחשוב איך הם השפיעו עליכם, ולהבין שמה שהיה נגמר וכל מערכת יחסים שתהיו בה היא שונה. גם אתם שונים ממה שהייתם אז וגם הפרטנרים שלכם שונים ממה שהיו, לכן לא כדאי לפתח ציפיות לאהבה כזאת כמו האהבה הראשונה והבוסרית שלכם.


ה-18 בספטמבר הוא גם יום הכבוד

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות