פסטיבל Tomorrowland- מוזיקה אלקטרונית בבלגיה

פסטיבל Tomorrowland (בתרגום מאנגלית: ארץ המחר) הוא פסטיבל שמתקיים בשני סופי שבוע, שנועד לקהילת אוהבי המוזיקה האלקטרונית ברחבי העולם והוא מתקיים, החל משנת 2005, בעיירה בום שבבלגיה, בקיץ בתאריכים משתנים.

פסטיבל טומורולנד נחשב לאחד מפסטיבלי המוזיקה הטובים בעולם. הוא מעוצב בסגנון של סיפורי אגדות, עם פיות, נסיכות וארמונות ומופיעים בו התקליטנים הבינלאומיים הנחשבים ביותר בעולם, עם מגוון רחב של סגנונות מוזיקה אלקטרונית.
מי שאוהב קמפינג יכול לישון בעיר התוססת של הפסטיבל, Dreamville. בעיר יש אפשרויות לינה שמתאימות לכל תקציב- החל מאוהלים פשוטים ועד ביתנים מאובזרים. יש דוכני אוכל מגניבים מכל רחבי העולם, בתי קפה, אזור קניות ובקיצור- כל מה שצריך בשביל להסתדר ויותר מזה במהלך ימי הפסטיבל.

דרך האתר של Tomorrowland אפשר לקנות חבילות נופש בלעדיות ומוזלות הכוללות טיסות וכרטיסים לפסטיבל. בנוסף לפסטיבל Tomorrowland, המארגנים מקיימים מדי שנה גם פסטיבל בשם "TomorrowWorld" בגבעות צ'אטאוצ'י שבמדינת ג'ורג'יה בארה"ב (בינתיים הפסטיבל אינו פעיל) וגם את פסטיבל "Tomorrowland Brazil" בסאו פאולו שבברזיל (הפסטיבל התקיים באפריל 2019). 

אם בא לכם מוזיקה אלקטרונית מקפיצה, פסטיבל טומורולנד יתקיים בבלגיה השנה בתאריכים: 18-21 ביולי ולאחר מכן בסוף השבוע בתאריכים 25-28 ביולי. 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות