פסטיבל כרי המרעה בהרים, בולגריה

פסטיבל כרי המרעה בהרים (Meadows in the Mountains) שבבולגריה, הוא כמה ימים שבהם אפשר להתחבר לטבע ולנשום טוב, על הר קסום וציורי שבו יערות אירופאים עבותים ודשאים ירוקים נרחבים, עם אוויר צח ומרענן ועננים קלים בשמיים, עם זריחות מדהימות בבקרים וגחליליות זוהרות בלילות, ולהשתתף בפעילויות שקשורות בעיקר לבריאות הגוף והנפש כמו שיעורי יוגה, סדנאות צמחי מרפא, קלפי טארוט, טיפולי איורוודה ועוד.
החגיגות במהלך הפסטיבל כוללות גם מופעים מוסיקליים, אבל לא של שמות מסחריים גדולים אלא של כישרונות חבויים בסימן ערכים של הרמוניה חברתית וביטוי עצמי.
פסטיבל כרי המרעה בהרים מתקיים בהרי רודופי הציוריים של בולגריה כבר עשר שנים. בשנים האחרונות הוא מושך אליו צעירים רבים מבולגריה ומרחבי אירופה.
הפסטיבל מתקיים בכפר המרוחק פולקובניק. התאריך הבא שבו הוא יתקיים הוא ה-4 עד ה-7 ביוני 2020.
כרטיסים לפסטיבל אפשר לרכוש החל מ-140 €.



הכפר הבולגרי פולקובניק נמצא בגובה של 850 מטרים מעל פני הים, בהרי רודופי שבדרום בולגריה, לא הרחק מהגבול עם יוון.
לאזור יש היסטוריה ארוכה של כיבושים על ידי האימפריה הרומית, האימפריה המונגולית שבראשה ג'ינג'יס חאן ואלכסנדר הגדול מיוון.

כתוצאה מכך, יש למקום מורשת תרבותית עשירה שכוללת אתרים תראקים עתיקים כמו עיר המקדשים והארמונות פרפריקון ומקדש טאטול, טירות מימי הביניים, כנסיות, מנזרים וכפרים ציוריים עם ארכיטקטורה בולגרית מסורתית מהמאה ה-18 וה-19.

האגדה מספרת כי באזור ההר הזה היה מקום הולדתו של האל למחצה המיתולוגי אורפיאוס. אורפיאוס היה מוזיקאי, משורר ונביא אגדי בדת היוונית העתיקה ובמיתולוגיה. הייתה לו יכולת להקסים את כל היצורים החיים ואפילו את האבנים עם המוזיקה שלו.

אז אם אתם לא באים בימי הפסטיבל, עדיין תוכלו להתארח באזור המיוחד הזה.
מלון ספא באזור פולקובניק 
סדנת יוגה בפסטיבל (מקור התמונה)
מתנדנדים לתוך השבוע (מקור התמונה)


מופע בזריחה (מקור התמונה)

אתר אינטרנט: meadowsinthemountains.com

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות